sâmbătă, 5 decembrie 2009

Cheltuielile comune in planificarea financiara pe proiecte HURO

• Pentru realizarea activitatilor comune,

• Principiul partenerului de implementare=
– Responsabilitate fata de corectitudinea achizitiei, în conformitate cu legislatia tarii în cauza,
– Realtie contractuala cu sub-contractorul, verificarea prestatiei,
– Documentarea corespunzatoare a proceselor, declararea cheltuielilor la Controlul de Prim Nivel
– Distribuirea cheltuielilor între parteneri în baza prevederilor cuprinse în Acordul de Parteneriat!

• IMPORTANT! Cheltuiala va fi aprobata si certificata în baza principiului Partenerului de implementare

– De ex.: în cazul în care partenerul de implementare recupereaza TVA, valoarea neta a achizitiei va fi eligibila, deci finantarea care îi revine unui alt partener nu va include si TVA, chiar daca acesta ar fi îndreptatit sa i se ramburseze si TVA-ul!
tags: fonduri structurale, fonduri europene nerambursabile, finantari europene